2. SIAPA AKU?



SIAPA AKU???

Bahkan aku sendiri ga tw siapa aku..
Merahkah aku...?
Birukah aku...?
atau......
Hitamkah aku...?
Aku hidup dan tumbuh dengan nafas orang lain...
tersenyum dengan mulut orang lain...
ANEH....!!!
aku berwujud tapi tak ada yang melihat...
Aku menyusup masuk ke hati siapa tak ada yang tahu,,,.
.yang pasti hati bersayap bidadari yang indah...
aku bahagia...meski mungkin hati itu bukan milikku ...tapi Demi Allah!! wallhualam...jika Allah menghendaki...maka hati indah itu..pasti kan temani "HATI BIRUKU"..
ANEH..!!!
Aku membelai tanpa menyentuh...
makanan aku serpihan hati...
minuman aku air mata...
Tempat tinggal aku...jiwa kosong HAWA yang tersakiti...
ANEH...!!
aku melihat diri aku dijasad orang lain....
mata indah itu...milik aku...
senyum manis itu...milik aku...
Jari lentik itu...milik aku..
Aku ga rela ada tangan orang lain menyentuh dia..
karena...
dia...
a
k
u....!!

No comments:

Post a Comment